مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

ما در وبلاگ طلامگ به زبان بسیار ساده صحبت کرده ایم. شما می توانید هر انچه که راجع به طلا و جواهرات است را در طلامگ بخوانید. مطالب خواندنی به همراه عکس ها در طلامگ علاوه بر این که به اطلاعات ما در مورد طلا و جواهرات اضافه می کند، باعث می شود ایده های خلاقانه ای هم از محتوای این بلاگ به ذهنمان برسد.

پیوندها

درمان پوست با طلا

| چهارشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷

طلا : دوست پوست و زیبایی

     غالبا در گذشته خانم‎ها چندان به پوست و زیبایی خود اهمیت نمی‎دادند و شاید کسی که روی صورتش آکنه و جوش‎های زیادی داشت تا چندین سال همان‎طور باقی می‎ماند که قطعا در اعتماد به نفسش تاثیر زیادی داشت. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی می‎توان از شر تمام بیماری‎ها و حساسیت‎های پوستی راحت شد. حتما می‎پرسید: چگونه؟! با عنصری به نام طلا ! تا پایان این یادداشت در طلامگ با ما باشید تا راز طلا و تاثیر طلا را بر پوست و زیبایی شما آشکار کنیم.


تاثیر طلا بر پوست

درمان آکنه و جوش صورت با طلا

     دانشمندان موفق شده‌اند از خواص شگفت انگیز طلا در راهکاری تازه، بدون نیاز به مصرف دارو‌های مضر یا استفاده اجباری از کرم‌های موضعی چسبناک، غدد ترشح چربی را مسدود کنند. آکنه صورت یکی از مشکل‌های شایع دردنیاست که بیش از ۸۰ درصد افراد حداقل یک بار آن را تجربه کرده‌اند. به گفته کارشناسان حدود ۵ درصد از زنان و یک درصد از مردان بالای ۲۵ سال دچار مشکل آکنه مقاوم به درمان مزمن هستند.

     آکنه صورت از نوع خفیف تا قوی می‌تواند متفاوت باشد، آکنه سبب عارضه سلامت درافراد نمی‌شود، اما می‌تواند سبب افت اعتماد به نفس و مشکل‌های روحی درآن‌ها شود.

     امروزه روش‌های مختلفی برای پیشگیری، درمان و جلوگیری از سرایت دوباره آکنه وجود دارد که البته درمان‌های قطعی نیستند، زیرا بروز آکنه به عامل‌های مختلفی ازجمله باکتری (Cutibacterium acnes) وابسته است.

     کارشناسان برای مقابله با آکنه بزرگسالی به تازگی روش درمانی جدیدی برپایه فناوری لیزر ابداع کرده‌‎اند که می‌تواند سبب کاهش میزان تجمع چربی زیر پوست و بروز آکنه شود.

     دراین روش درمانی نوظهور از ذره‌های گرد طلا برای درمان پوست استفاد می‌شود و به گفته کارشناسان روشی فوق العاده اثربخش به جای مصرف انواع دارو‌های مضر و کرم‌های موضعی است که خود سبب آسیب دیدن پوست صورت می‌شوند.

     دانه‌های کوچک سیلیس قرارداده شده درپوشش طلا به داخل منافذ باز پوست صورت افراد برخورد می‌کنند تا به سلول‌های چربی، سبوم برسند، دراین مرحله پرتو نور لیزر بر محل پوشش سیلیس تابانده می‌شود که درنتیجه آن گرما سبب سوختگی کنترل شده چربی واز بین بردن آن‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: جورجیو آرمانی یکی از موفق ترین ها

     انجام مداوم این روش درمان بسته به نظر پزشک می‌تواند سبب کاهش غلظت چربی درون پوست و درنتیجه کاهش بروز آکنه صورت شود.

     روش‌های درمانی مختلفی برای کنترل آکنه صورت وجود دارد، اما دربسیاری مواقع باکتری‌های زنده موجود درمنافذ باز پوستی فرد نسبت به دارو‌ها و کرم‌های موضعی مقاومت نشان می‌دهند و این سبب بی اثرشدن درمان می‌شود.

     افراد درصورت دارا بودن آکنه باید با مراجعه به متخصص و انجام آزمایش‌های مختلف علت اصلی بروز آن را شناسایی کنند، درکنار مصرف دارو و کرم‌های موضعی تجویز شده به وسیله متخصص، تنظیم رژیم خوراکی، اهمیت به بهداشت شخصی، نوشیدن میزان کافی آب و انجام ورزش منظم نیز درجلوگیری از آکنه اثرگذار است.

     روش درمانی جدید، Sebacia ( روش دمان آکنه با طلا ) نام گذاری شده است که برخلاف دیگر روش‌ها تنها برغدد چربی صورت یا دیگر نواحی دچارآکنه اثر می‌گذارد، درمان کامل بین شش ماه تا یک سال به طول می‌انجامد و دارای اثر‌های جانبی مضر برسلامت بدن نیست.

     کارآزمایی این روش جدید درمانی در ۹ مرکز تخصصی درقاره اروپا مورد بررسی قرار گرفته است و نتیجه‌های به دست آمده در کنفرانس انجمن آمریکایی جراحی پوست دراکتبرسال جاری ارائه شده است. داوطلبان مورد آزمایش با این روش درمانی بهبود ۷۹ درصدی در کاهش آکنه صورت و بدن خود داشته‎اند.

بیشتر بخوانید: 13 راه برای تشخیص الماس اصل از بدل

     به دلیل ماهیت‎های شیمیایی ویژه طلا ، زمانی که با حرارت سوزانده می‌شود سبب ایجاد رنگدانه و تیرگی برسطح پوست نمی‌شود.

     در درمان‌های مشابه با استفاده از پرتو نور لیزر، باکتری‌های سطح پوست از بین می‌روند، اما در روش درمانی جدید، غده‌های ترشح کننده چربی با لایه‌ای از فلز طلا مسدود می‌شوند تا سبب ایجاد آکنه دوباره نشوند.

     متخصصان دانشگاه کالج لندن اعتقاد دارند این روش درمانی برای افرادی که به دلایل مختلف هورمونی، روانی یا مشکل‌های سلامت نمی‌توانند از دیگر روش‌های درمان آکنه صورت استفاده کنند می‌تواند مفید باشد.

از دیگر اثرات طلا بر پوست

     1. تاثیر طلا بر پوست : متعادل کننده و براق کننده رنگ چهره!

     طلا همواره برق می‎زند، بنابراین شاید یکی از دلایل انتخاب طلا در ترکیبات برخی محصولات مراقبت پوستی و لوازم آرایش ها بازتابش نور و درخشندگی پوست است.
     این خاصیت سبب از بین رفتن کدری چهره، ظاهر خسته آن و محو کردن لک ها و نا هماهنگی رنگ پوست می‎شود.

     یکی دیگر از فواید طلا ایجاد خطای دید و پنهان کردن منافذ باز پوست، رفع چین و چروک و خطوط و هم چنین التهابات خفیف پوست است، بنابراین برای استفاده در کرم‎های آرایشی بسیار ایده آل به نظر می رسد.


تاثیر طلا بر پوست

     2. تاثیر طلا پوست : پیشگیری از پیری پوست!

     طلا یک آنتی اکسیدان قوی است که از سلول‎های پوست در برابر پیری محیطی ایجاد شده در اثر استرس، آلودگی، دود سیگار و ... به خوبی محافظت می‎کند.

     مولکول‎های طلا بسیار ریزند بنابراین قادرند به لایه های بسیار عمیق اپیدرم نفوذ کنند و ساخت کلاژن را افزایش دهند. این بدان معناست که طلا علاوه بر تقویت پوست از ظهور علائم پیری پوست نیز جلوگیری می‎کند.

    3. تاثیر طلا پوست : بازگردان جوانی دوباره پوست

     تماس طلا با پوست سبب فعال شدن سیستم ایمنی بدن می‎شود و به دنبال آن متابولیسم تحرک سلول‎ها افزایش می‎یابد، این مسئله سبب افزایش گردش خون مویرگی و بازسازی مجدد سلول‎های پوست می‎شود.

     طلا به دلیل خواص ضد التهابی حتی برای پوست‎های حساس نیز قابل استفاده است. به علاوه می‎تواند تیرگی و پف صورت و دور چشم را نیز کاهش دهد.

      4. تاثیر طلا پوست : ماسک طلا!

     طلا در فرم‎های مختلف برای پوست در دسترس است، مثل کرم‎های موضعی، سرم و عصاره طلا و حتی دور چشم‎های حاوی طلا...

     امروزه یکی دیگر از رایج تربن فرم‎های در دسترس ماسک‎ها هستند. ماسک طلا علاوه بر فواید ذکر شده تاثیر سایر محصولات درمانی را نیز افزایش می‎دهد.

درمان دیگر بیماری‎های پوستی با لیزر و طلا

     اخیراً، لیزرهای پوشیده بوسیله طلا برای جوان سازی بافت پوست با از بین بردن قسمت‎های سوخته و صدمه دیده پوست به کار برده می‎شوند. طلا می‎تواند در داخل بدن انسان بدون احتمال فرسودگی و صدمه واکنش‎های فیزیکی در بسیاری از نمونه‎ها مورد استفاده قرار می‎گیرد.


تاثیر طلا بر پوست

و اما درمان دیگر بیماری‎ها با طلا

     یکی از مهمترین علوم امید بخش پزشکی بحث لیزر یونی است، سطوح داخلی که بوسیله طلا پوشیده شده تمرکز اشعه را کنترل می‎نماید. در گسترش لیزر، بخار لیزر طلا می‎تواند نور قرمز با دانسیته بالا که نیاز به طول موج بالا دارد، تولید کرده و سلول‎های سرطانی را بدون هیچ زخمی در مجاورت سلول های سالم نابود سازد.

     لیزر کم وزن جدید، بوسیله افراد نظامی طراحی شده و درمحل تماس صفحات مطلا استفاده می‎شود و برای زخم‎های ایجاد شده در مناطق جنگی استفاده می‎شود، به موجب آن از دست دادن خون کاهش یافته و شانس زنده ماندن در مورد زخم‎های جدی افزایش می‎یابد. در بیمارستان‎ها، این طرح جدید اجازه می‎دهد تا در صدمه‎های شدید و اورژانسی و بدون حرکت دادن بیمار، شانس زنده ماندن افزایش یابد.

     جراحان از ابزارآلات طلا برای تمیز کردن لخته‎های خون در رگ‎های قلب استفاده می‎کنند. جراحی میکروسکوپی گلوله‎های طلا باعث کندتر شدن پیشرفت سرطان پروستات در مردان می‎شود. بعضی از انواع سرطان بوسیله کلوئیدهای طلا درمان می‎شوند. لیزر با پوشاندن جزء به جزء بوسیله طلا زندگی جدیدی به بیماران قلبی که به سختی عمل می‎شوند، می‎بخشد.

    لیزرهای وابسته به طلا ، انقلابی در عرصه پزشکی ایجاد کرده‎اند، از تخریب سلول‎های سرطانی تا جراحی‎های اورژانسی و جراحی‎های حساس روی چشم و بافت‎های مغز که در گذشته ممکن نبوده‎اند را ممکن پذیرساخته است.

 در طلامگ بیشتر بخوانید:


گردنبند شیک

لطفا طلای مناسب خود انتخاب کنید


ست کردن مادر با دختر

ست کردن جواهرات با عزیزانتان


چرا طلا پوست را سیاه می کند

چرا طلا پوست را سیاه می کند؟!


نظرات  (۵)

  • فاطمه بروجردی
  • سلام لطفا میگین ماسکای طلا چه قیمتی دارن و از کجا میتونیم تهیه کنیم این ماسکارو؟
    با تشکر از اطلاعات مفید بلاگ
    پاسخ:
    با سلام
    این ماسک‎ها در داروخانه‎های بزرگ و مجهز به فروش می رسند
    که ارزان ترین آن ها حدود 700 هزار تومان قیمت دارند.
    سلام اصل بودن یا تقلبی بودنشونو از کجا میتونیم تشخیص بدیم ؟

    این واقعا از ویژگی های بد هر جنسی میتونه باشه که تقلبیش هم وارد بازار میشه که شناخت اونو سخت میکنه، بهتر میشه اگه راه تشخیصشو توضیح بدید
  • ارزو اسمائیلی
  • این همه خرج این کرم کنی اخرش تاثیزی که میخوای رو نبینی چی ؟ من از یکی از دوستام شنیدم که خریده بود که البته انتظار رفع جای جوش رو ازش داشت و میگفت توخونه خودم گرفتم میزنم اگه مرتب استفاده بشه باعث محکمترشدن پوست صورت میشه امامن مرتب نزدم و اثری نداشت، نها کاری که میکنه موهایه کرکی صورتو بر میداره یکمم لطیف میکنه پوست رو

    ماسک طلا را از کجا باید تهیه کنیم خیلی گران است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی