مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

ما در وبلاگ طلامگ به زبان بسیار ساده صحبت کرده ایم. شما می توانید هر انچه که راجع به طلا و جواهرات است را در طلامگ بخوانید. مطالب خواندنی به همراه عکس ها در طلامگ علاوه بر این که به اطلاعات ما در مورد طلا و جواهرات اضافه می کند، باعث می شود ایده های خلاقانه ای هم از محتوای این بلاگ به ذهنمان برسد.

پیوندها

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

طلا یکی از کالاهای زینتی و ارزشمند است. این کالا نه تنها در ایران، بلکه در سرتاسر جهان جایگاه ویژه‌ای دارد. نوع جدیدی از معاملات طلا که به تازگی در میان مردم رایج شده است، اجاره‌ی طلا است. ارزشمند بودن طلا باعث شده است که برای اجاره دادن و همچنین اجاره گرفتن طلا نگرانی های زیادی به وجود بیاید. دراین مقاله تمامی جوانب اجاره‌ی طلا را می سنجیم، مثلاً نوع قرارداد مابین طلافروش و کسی که اجاره می‌کند.

اجاره سرویس به نوعروسان

با کاهش قدرت خرید مردم و شرایط اقتصادی، نو عروسان به جای خرید طلا از طلافروشی آن را اجاره می‌کنند. طلا کالایی خاص است. بنابراین لازم است برای اجاره دادن آن شرایط خاصی در نظر گرفته شود. بنابراین اینکار چندان آسان هم نبوده و فعّالان بازار طلا می گویند: فردی که قصد اجاره ی طلا دارد باید ضامن معتبر داشته و یا توسط شخصی معتبر معرفی شود.

رییس اتّحادیه طلا و جواهر تهران در پی تایید اجاره‌ی طلا در شهرستان‌ها توضیح داد: اخیراً در برخی از شهرستان‌ها، نوعروسان به دلیل گرانی سرویس طلا، به جای خرید، آن را اجاره می‌کنند. امّا این مورد در شرایط خاص و به طور محدود اتفاق می‌افتد و هنوز در بازار تهران عُرف نیست.

 

خرید طلا