مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

ما در وبلاگ طلامگ به زبان بسیار ساده صحبت کرده ایم. شما می توانید هر انچه که راجع به طلا و جواهرات است را در طلامگ بخوانید. مطالب خواندنی به همراه عکس ها در طلامگ علاوه بر این که به اطلاعات ما در مورد طلا و جواهرات اضافه می کند، باعث می شود ایده های خلاقانه ای هم از محتوای این بلاگ به ذهنمان برسد.

پیوندها

ست کردن طلا و جواهرات با عزیزانتان

| شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

نکاتی در مورد ست کردن جواهرات

    همه ما از دیدن دو قلوها و یا چند قلوها شگفت زده می شویم. چرا؟! این پرسش فقط یک جواب دارد، آن هم چیزی نیست جز شبیه هم بودن...

     همیشه شبیه هم بودن و یا به اصطلاح خودمانی تر ست کردن دو یا چند نفر با هم، نظرهای بیشتری را به خود جلب کرده است. این اصل جذاب را در بسیاری از برنامه های تلویزیونی دیده ایم که برای جذب مخاطب بیشتر از آن استفاده می کنند. به طور مثال بسیاری از خواننده ها لباس هایشان را با هم ست می کنند و یا حرکاتی شبیه هم انجام می دهند و به این گونه مخاطب را محو تماشای خود می کنند.

     و همچنین طبق آمار و تجربه ثابت شده است، دوستانی صمیمی که دستبند و یا ساعت هایی یک شکل دستشان می کنند و یا لباس ها و طلا و جواهرات خود را با هم ست می کنند، نشانگر اتحاد و دوستی عمیق تری در بین خود هستند. و یا پدر و پسری که در یک مهمانی لباس مشابه و همرنگ به تن دارند در نگاه دیگران صمیمی تر جلوه می کنند.


ست کردن مادر با دختر

     گویی ست کردن جواهرات، لباس، کفش و یا حتی مدل مو با کسانی که دوستشان داریم، نمادی از همدلی و همرنگی درونی است و همگان علاوه بر این شباهت ظاهری همدلی خاصی را به نمایش می گذارند.

     ما نیز در این مقاله در مورد ست کردن جواهرات با اعضای خانواده، مادران با فرزندان، و از همه مهمتر ست کردن جواهرات یا حتی اشیا کوچکی مانند یک جاکلیدی ساده با عشق زندگیمان، سخن به میان آورده ایم. تا باشد به کمک این اصل جذاب و دیدنی از اتحاد و همبستگی بی نظیری که بین ما و عزیزانمان وجود دارد نشان کوچکی اما پر از عشق و اتحاد را به نمایش بگذاریم.

آیا شما هم طلا و جواهرات ست با فرزندتان دارید ؟!

     شما هم به دنبال ایده های نو و جدید برای ست کردن طلا و جواهرات با دختر کوچولوی خود هستید، شما هم دوست دارید در هر کجا نشانه ای فانتزی، جالب و دیدنی از رابطه ی مادر دختری خود داشته باشید. حتما در خیلی از مکان ها دیده اید که مادران و دخترانشان لباس و کفش یک جور و مثل هم می پوشند، یا حتی مدل موهای خود را شبیه هم درست می کنند. و البته هم در اکثر مواقع این حرکت بسیار فوق العاده و چشمگیر است.

آیا جعبه جواهرات مناسب می خواهید برای خود انتخاب کنید؟! اینجا کلیک کنید.

ست کردن مادر و دخترست کردن مادر با پسر

     در برخی مواقع به نظر می رسد ست کردن لباس و کفش با کودکمان کمی سخت و همچنین بسیار وقت گیر و پر هزینه باشد. در این خصوص این مسئله نیز به چشم می خورد که در همه جا نمی شود لباس و کفش را استفاده کرد.

ست کردن مادر با دختر

     پیشنهاد من برای شما استفاده از طلا و جواهرهای ست، که با ایده های بسیار متنوع در بازار و یا فروشگاه های اینترنتی یافت می شود، است. طلا و جواهر ست می تواند هم به نوعی سرمایه گذاری برای فرزندتان باشد و هم اینکه بسیار ماندنی و یونیک(مختص شما و فرزندتان) باشد.

ست کردن مادر با دخترست کردن مادر با دختر

پیشنهاد ویژه طلامگ :: چگونه طلا و جواهراتی از شیر مادر می سازند؟

ست کردن مادر با دخترست کردن مادر با دختر

به تازگی وارد رابطه ای شده اید؟ پس حتما بخوانید

     اگر به تازگی وارد رابطه ای شده اید و دوست دارید بهترین زندگیتان، را سورپرایز کنید و خنده را بر لب ها و شوق و ذوق را در چشم های عزیز خود ببینید توصیه می شود از این جور ایده پردازی ها برای نامزد خود استفاده کنید، از طلا و جواهرات ست گرفته تا یک جاسوییچی کوچک، این کار کوچک باعث می شود بداند که چقدر برای شما ارزش دارد و شما تا چه اندازه او را دوست دارید.

طلا و جواهرات ست دختر و پسر

     این ایده پردازی ها چه در هدیه دادن طلا و جواهرات ست و چه در هدیه های دیگر، می تواند آن قدر یک رابطه را گرم و صمیمی کند که خود متحیر می شوید. البته، مراقب باشید زوج خود را بیش از حد پر توقع نکنید!

ایده ای برای تمامی خانواده های به روز و خاص

     ست کردن طلا و جواهرات فقط مختص به شما و کودکتان یا شما و نامزدتان نمی شود، امکان دارد کسی که هم اکنون در حال خواندن این مطلب است، صرفا مادر یک خانواده نباشد، شما با داشتن هر نقشی در خانواده (پدر، پسر و یا دختر، مادر بزرگ و یا پدر بزرگ) می توانید این مدل طلا و جواهرات ست را برای تمامی افراد خانوادتان تهیه کنید و به عزیزانتان بهترین هدیه زندگیشان را بدهید. آن هم در جامعه ای که گویا مفهوم خانواده کمی کمرنگ شده است، شما با این کار قشنگ، انگار مارکی بر روی افراد خانوادتان می زنید.

خانواده

     در وحله ی اول شاید تهیه کردن طلا و جواهر ست برایتان کمی دشوار به نظر برسد، شما می توانید از سایت های اینترنتی و طلا فروشان کمک بگیرید و فقط کمی خوش ذوق باشید.

طلا و جواهرات ست خانواده

نگران نباشید هزینه چندانی ندارد!

چند اصل مهم در خرید کردن

     در پایان این مطالب بهتر است چند اصل در مورد خرید کردن و یا هدیه گرفتن را برای شما بازگو کنم، این روش ها را ما هم در زندگی شخصیه خود امتحان کردیم و از نتیجه مطلوبی برخوردار شدیم و حال به شما پیشنهاد می کنیم.

  • بسیار به علاقه های خود و یا فردی که می خواهید برای او کادو بخرید توجه کنید، برای مثال اگر فرد عاشق گل است بر روی چیزی که می خرید سعی کنید ردی از گل وجود داشته باشد.
  • به بازار عمده فروشان آن چیزی که می خواهید بخرید، بروید در آنجا هم تنوع بیشتر هست و هم غیمت ها کمی ارزانتر است. مثلا اگر می خواهید انگشتری از طلا بخرید و یا بخواهید که آن را سفارشی برای شما بسازند به بازار بزرگ طلای تهران بروید.
  • در هر کاری برنامه ریزی فراموش نشود، ابتدا مبلغی که می خواهید هزینه کنید را یادداشت کنید و بعد از چند جا قیمت آن چیز را بپرسید و مطابق با هزینه ای در نظر دارید و چیزی که می خواهید بخرید یک تعادلی ایجاد کنید، برای مثال اگر بودجه شما اندک است، می توانید به جای آن که گردنبندی از طلا بخرید نقره ی آن را تهیه کنید و یا سفارش بدهید برایتان بسازند.
  • کسانی هستند که هنگام خرید با کمی ایده پردازی، با هزینه اندک می توانند به یاد ماندنی ترین خرید را برای خود و خانوادشان داشته باشند، سعی کنید شما از آن دسته باشید با همان هزینه مد نظر خود، خاص و شاخص انتخاب کنید. نکته قابل توجه دیگر آنکه این نوع طلا و جواهرات ست در همه وزن و مدل پیدا می شود و شما می توانید به اندازه جیبتان خرید کنید.

نظرات  (۱)

واااااای چقدر ایده جذابی که جواهراتت را با دخترت ست کنی...بنظرم خیلی خوشگل و ماه میشه...عاشق اون مدل گردنبند خانوادگی شدم که طرح پازل هست و هر تیکه اش برای یکی از اعضای خانواده است...هم زیباست خم معنی خیلی خوبی داره...که یک خانواده باید همگی در کنار هم باشند و به تنهایی مثل این میمونه که ناقص هستند ...و در کنار هم میتونند پازل خانواده رو تکمیل کنند...کاشکی که همه خانواده ها یه پازل کامل باشند همیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی