مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

ما در وبلاگ طلامگ به زبان بسیار ساده صحبت کرده ایم. شما می توانید هر انچه که راجع به طلا و جواهرات است را در طلامگ بخوانید. مطالب خواندنی به همراه عکس ها در طلامگ علاوه بر این که به اطلاعات ما در مورد طلا و جواهرات اضافه می کند، باعث می شود ایده های خلاقانه ای هم از محتوای این بلاگ به ذهنمان برسد.

پیوندها

طلا و جواهرات ساخته شده از شیر مادر

     می خواهم در این مقاله در مورد جواهراتی که در آن از شیر مادر به صورت پمپ شده (دوشیده شده ) استفاده شده است، صحبت کنم. این ابتکار که توسط  یک مادر انگلیسی به ثبت رسیده است،  به شدت مورد استقبال قرار گرفت و خریداران، آن را تداعی کننده تجربه‌ زیبای مادر و فرزندی می‌دانند، چرا که همه ی ما می دانیم شیر مادر روی کودکان ما تاثیر به سزایی دارد، حتی در دورانی که کودک ما دیگر بزرگ شده و شروع به غذا خوردن کرده است، باز ما شاهد بی قراری های او برای شیر مادر هستیم و آرامش یافتن کودکمان را وقتی که به آن شیر مادر می دهیم، می بینیم هرچند که کودک ما سیر باشد.

ساختن جواهرات از شیر مادر

     حال امروزه می شود در یک فرایندی شیر مادر را به گونه ای شبیه یک پلاستیک سخت درآورد و آن را به صورت گوشواره، انگشتر، مداد، پلاک گردنبند، اشکالی مانند قلب و دست و پای بچگانه ساخت. یا اینکه جواهراتی که به جای نگین ها و سنگهایش از شیر مادر پر شده باشد را انتخاب کرد. همچنین می‌توان نام نوزاد یا یک پیام خاص را نیز در آن قرار داد، به طور کلی، شکل های پر شده درختان، برگ ها یا قلب هایی می تواند باشد، که عشق و زندگی را نشان می دهند. و به عنوان بی نظیرترین، کمیاب ترین، پرخاطره ترین یادگاری برای هر فرد باشد که از همه مهم تر داشتن چنین یادگاریی بسیار موجب آرامش می شود.

گوشواره از شیرمادر

ساختن گردنبند از شیر مادر

اگر می خواهید از جواهرات و طلای خود به طور صحیح استفاده کنید، اینجا کلیک کنید.

ساختن گردنبند از شیر مادر

برای اولین بار طلا و جواهر شیرمادر وارد بازار شد

     طلا و جواهر شیر مادر، اولین بار در روز 8 آوریل 2013 در رسانه ی دیلی میل انگلستان در مقاله ای با عنوان "چگونگی طلا و جواهرات ساخته شده از شیر مادر " رسانه ای شد، و خبر طراحی و ساخت جواهرات شیر مادر به گوش همگان رسید و مورد استقبال مادران قرار گرفت.

ساختن گردنبند از شیر مادر

     مشتریان به این گونه جواهرات شیر مادر خود را تهیه می کنند: شیر مادر خود را به تولیدکننده ارسال می کردنند، تولید کننده با اضافه کردن حلال ها یا مواد شیمیایی و یا نیز روش های دیگر مانند کم کردن آب، خشک کردن و پختن شیر مادر، آن را به یک حالت پلاستیکی در می آوردند و آن را در قالب های مخصوص می گذاشتند و سپس شیر مادر را درون رزین شفاف قرار می دادند و قلاب و زنجیر نقره و طلا به آن ها اضافه می‌کردند. به گفته آلیسیا موگاورو (کسی که فروشگاه آنلاین جواهرات شیر مادر را اداره می کند. سایت این فروشگاه را می توانید از اینجا مشاهده نمایید)، رنگ محصول نهایی به نمونه شیر بستگی دارد و هیچ دو نمونه‌ای شبیه به هم نیستند.

ساختن گردنبند از شیر مادر

چگونه شیر مادر تا سالیان سال سالم باقی می ماند!؟

چگونگی این فرایند، ناشناخته باقی مانده است

   جواهرات شیر مادر با همه جذابیت هایش نقص بزرگی دارد و آن هم همان چگونگی تبدیل شیر مادر به جواهراتی برای فرزندانمان است. گویی این فرایند تبدیل شیر مادر به جواهر به یک راز بدل شده است. و هیچ کجا از آن حرفی به میان نیامده است و همچنین هیچ اثر آزمایشگاهی و یادداشتی از هیچ سازنده ای در دسترس نیست، به همین دلیل است که این جواهرات شیر مادر با همه ویژگی های خلاقانه اش مورد بی توجهی برخی از افراد قرار گرفته است.

حتما بخوانید :: عیار طلا چیست؟

جواهرات از شیر مادر

     امید بر آن است که در آینده ای نزدیک هر کسی بتواند یکی از این محصولات شگفت انگیز را داشته باشد و همچنین رازهای چگونگی ساخت آن آشکار شود تا مشتری با اطمینان کامل از اصل بودن آن، بتواند جواهر شیر مادر خود را سفارش دهد.

نظرات  (۱)

چقدر جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی