مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

ما در وبلاگ طلامگ به زبان بسیار ساده صحبت کرده ایم. شما می توانید هر انچه که راجع به طلا و جواهرات است را در طلامگ بخوانید. مطالب خواندنی به همراه عکس ها در طلامگ علاوه بر این که به اطلاعات ما در مورد طلا و جواهرات اضافه می کند، باعث می شود ایده های خلاقانه ای هم از محتوای این بلاگ به ذهنمان برسد.

پیوندها

جا جواهری و جعبه طلا و جواهرات

| دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

جاجواهری و جعبه طلا جواهر

طلا و جواهرات خود را در کجا می گذارید؟

یک جا جواهری خوب ، یک راه حل جهانی

     اگر شما هم عاشق طلا و جواهرات هستید وجز طرفداران طلا و جواهرات محسوب می شوید، از حس خوبی که هنگام استفاده از طلا و جواهرات به سراغ شما می آید، لذت می برید. پس حتما تا به حال به جا جواهری نیاز پیدا کرده اید حتی اگر تنها یک انگشتر داشته باشید، باید از آن به طور مناسبی نگهداری کنید آن هم در حال حاضر که طلا و جواهرات روز به روز با ارزش تر می شوند. شما می توانید به خوبی از جعبه های جواهر فوق العاده متنوع که در بازار و فروشگاه های اینترنتی است، استفاده کنید هم از طلا و جواهرات خود محافظت کنید و هم به عنوان وسیله تزیینی زیبا در خانه از آن بهرمند شوید.

جاجواهریجاجواهری

     با توجه به در دسترس بودن انواع جا جواهری، وقتی می خواهید سفر خود را برای خرید جعبه مناسب برای طلا و جواهرات مورد علاقه ی خود آغاز کنید، حتما در انتخاب جاجواهری گیج می شوید، در اینجا یک راهنمای خرید برای خریدی آگاهانه و بدون پشیمانی برای شما قرار داده اییم.

     اما در ابتدا ببینیم فلسفه جا جواهری از کجا شروع شد؟؟!! با طلامگ همراه باشید.

تاریخچه جعبه جواهرات

     در گذشته طلا و جواهرات فقط در دستان پادشاهان، شاهزادگان و خانواده های اشراف دیده می شد. که آن ها طلا و جواهرات خود را در صندوق های بزرگ و البته بسیار زینتی و زیبا می گذاشتند. و همچنین اسناد و مدارک خود را در آنجا نگهداری می کردند. جعبه اصلی طلا و جواهرات آنها  قطعات بزرگ مبلمان بود که همه طلا و جواهرات و اسناد ارزشمندشان را در آن می گذاشتند و آن را به صورت دکور، یک گوشه اتاق قرار می دادند. امروزه همان مدل جعبه ها با ابعاد کوچک تر به صورت انبوه در کارخانه ها ساخته می شود. همچنین بسیاری از جعبه های جواهرات قدیمی، نگهداری و حتی گاهی اوقات بازسازی شده اند، و در حال حاضر در موزه ها و قلعه های مختلف نمایش داده می شود. گردآورندگان عتیقه می توانند جعبه های جواهری منحصر به فردی را که امروزه به فروش می رسند پیدا کنند.

جاجواهری صندوقی طرح قدیم

چگونه ست کردن طلا و جواهر مادر و دختر! اگر ایده های جدیدی می خواهید اینجا کلیک کنید.

شما می توانید با مشاهذه این فیلم کوتاه خودتان جاجواهری بسازید. برای تماشای فیلم اینجا کلیک کنید.

جواهراتی که از شیر مادر ساخته شده است! اینجا کلیک کنید.

چرا هر فرد نیاز به یک جا جواهری دارد

     شاید شما فکر کنید واقعا نیازی به جاجواهری ندارید، ولی با کمی تامل در مطالب پایین به این پی می برید که هر فردی برای مجموعه طلا و جواهرات خود (حتی بدلیجات ها) نیاز به یک جا جواهری دارد.

     اول از همه، می توان از جعبه های طلا و جواهر خود، علاوه بر کارایی آن، لذت هم ببرید، جا جواهری چیزی است که مجموعه طلا و جواهرات را در محلی منسجم نگاه می دارد. و موجب جلوه بخشیدن هرچه بیشتر به طلا و جواهرات می شود. مثل آن است که شما وقت زیادی برای گرفتن عکس بگذارید و هزینه زیادی برای چاپ عکس هایتان بکنید، اما آلبومی برای نمایش عکس ها تهیه نکنید. 

جاجواهری

     جعبه های طلا و جواهر، کار شما را برای نگهداری از قطعات ارزشمند راحت می کند. برای مثال در حین سفر، یک جا جواهری کوچک، راحت ترین راه برای اطمینان از اینکه قطعه طلایی که برای سفر خود انتخاب کرده اید، امن و در یک مکان است وهمان جا جواهری، این اطمینان را به شما می دهد که طلا و جواهرات شما توسط آسیب های احتمالی بدست آمده، در سفر آسیب نبیند. 

جاجواهریجاجواهری

مناسب ترین جا جواهری برای شما

هیچگاه چشم بسته خرید نکنید

     برای درست خرید کردن، سوالاتی از خود بپرسید، برای چه می خواهید جا جواهری بخرید؟ مجموعه طلا و جواهر شما چقدر بزرگ است؟ آیا گوشواره و حلقه های شما در همه جای پراکنده اند؟ چقدر فضا در خانه برای جاجواهری دارید؟ از این قبیل سوال ها باعث می شود شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

چگونه همیشه طلا و جواهراتتان مثل روز اولش براق و چشم گیر باشد؟ اینجا کلیک کنید.

انواع جا جواهری

1-    جعبه جواهرات

     این نوع از جا جواهری می تواند بزرگ باشد یا کوچک و در هر سایزی تولید شده است، شما می توانید آن را روی میز، درون کیف، در مواقع لزوم در جیب لباس خود بگذارید.

جاجواهریجاجواهری

2-    جا جواهری دیواری

    این نوع جا جواهری در ابعاد بزرگ تری هستند و قابلیت جا دادن تمام جواهرات شما در خود دارند.

جاجواهریجاجواهری

3-    جا جواهری مسافرتی

     این جا جواهری طوری طراحی شده است که جای مناسبی برای جواهراتی که می خواهید با خود حمل کنید، داشته باشد و همچنین به راحتی می توانید آن را داخل کیف و چمدانتان بگذارید. و بسیار ضد ضربه و محکم است.

جاجواهریجاجواهری

4-    جا جواهری موزیکال

     این نوع از جا جواهری ها بسیار جنبه زیبایی دارند و با کوک کردن آن، یا هنگام باز شدن در آن به صورت خودکار موسیقی گوش نوازی را پخش می کند.

جاجواهریجاجواهری

5-    جای انگشتری

     این جعبه مناسب افرادی است که انگشتر زیاد دارند. و می توانند انگشتر های خود را درون آن جای دهند.

جاجواهری

6-    جای دستبند و ساعت

     این جعبه مختص دستبند ها و ساعت های شما است، اگر شما نیز علاقه بسیاری به ساعت های متنوعی دارید این جعبه مناسب شما می باشد.

جاجواهری

7-    جا جواهری های رلی

     این نوع جا جواهری ها بسیار مناسب برای حمل طلا و جواهرات است که به خوبی می توان همه جواهرات را به طور سالم و بدون هیچ خط و خشی درون آن گذاشت.

جاجواهری

     باز هم این نکته را یادآوری می کنم که جاجواهری انواع و اقسام متنوع بسیاری دارد و انتخاب آن، علاوه بر کاربری آن بسیار سلیقه ای است که شما می توانید مدل های آن را در بازار ها ببینید و حتی آن مدلی که در نظر دارید را سفارش بدهید، تا برایتان بسازند. امیدوارم با خواندن این مطالب جاجواهری مورد نیاز خود را بتوانید به درستی انتخاب کنید.

نظرات  (۲)

ممنون بابت راهنمایی هاتون و مطالب خوبتون
سایت خوبی دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی