مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

ما در وبلاگ طلامگ به زبان بسیار ساده صحبت کرده ایم. شما می توانید هر انچه که راجع به طلا و جواهرات است را در طلامگ بخوانید. مطالب خواندنی به همراه عکس ها در طلامگ علاوه بر این که به اطلاعات ما در مورد طلا و جواهرات اضافه می کند، باعث می شود ایده های خلاقانه ای هم از محتوای این بلاگ به ذهنمان برسد.

پیوندها

جورجیو آرمانی یکی از موفق ترین ها

| سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

جورجیو آرمانی جاودانه خاکستری

      در این مقاله در مورد جورجیو آرمانی، یکی از معروف ترین و موفق ترین کسانی است که در صنعت مد پا نهاده است، صحبت می کنیم.

     جورجیو آرمانی در سال 1934 در پیاچنزای ایتالیا متولد شد. پدرش اوگو، مدیر حمل و نقل و مادرش ماریا، خانه دار بود. جورجیو آرمانی به عنوان پسر یک مدیر حمل و نقل، در شهر کوچکی خارج از شهر میلان بزرگ شد. این دوره تاریخی، زمان بسیار دشواری در تاریخ ایتالیا به حساب می آید. جورجیو آرمانی و خواهر و برادر او (برادر بزرگتر، سرجیو و خواهر کوچکترش، روزانا) سختی های جنگ جهانی دوم را تا حد زیادی تجربه نمودند. حتی برخی از دوستان او در طول بمباران های متفقین کشته شدند. آن‌ها فقیر بوده و زندگی سختی داشتند. در این دوره، سینمایی در میلان به عنوان پناه‌گاهی برای او به شمار می‌ رفت. این فضا برای او، قصری از رویاها بوده و ستاره های فیلم بسیار پر زرق و برق به نظر می‌رسیدند.  جورجیو آرمانی در سال های اولیه زندگی خود، به آناتومی علاقه مند بوده و با استفاده از گل و دانه های قهوه عروسک می‌ساخت. شیفتگی جورجیو آرمانی در مورد بدن انسان به دو سال تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه پیاچنزا منجر شد.


جورجیو آرمانی

چه جوری به کسی که دوستش داریم یک پیشنهاد ازدواج خاص بدهیم؟؟ برای خواندن مطلب و دیدن عکس ها اینجا کلیک کنید.

     جورجیو آرمانی پس از دو سال تحصیل در این دانشگاه، در سال 1953 برای خدمت در ارتش فراخوانده شد. و او باید در بیمارستان ارتش کار می کرد، همین تجربه باعث شد که پزشکی را کنار بگذارد و پس از فعالیت های مختصری که در زمینه عکاسی داشت وارد دنیای مد شد. جورجیو آرمانی از طریق یک دوست، کاری در یک فروشگاه بزرگ پیدا کرد. او می‌گوید: من به عنوان دستیار عکاس شروع به کار نموده و پنجره‌ ها و … را طراحی می‌کردم.

سرگذشت پبرکاردین نابقه طلا و جواهرات، اینجا کلیک کنید.

     جورجیو آرمانی پس از اتمام خدمت سربازی، از دانشگاه اخراج شده و برای کار به فروشگاه لاریناسنته (La Rinascente) که یک فروشگاه بزرگ و معروف در میلان بود، مراجعه نمود. او سپس به عنوان طراح به کارکنان موسسه نینو چروتی (Nino Cerruti) پیوست. در ابتدا فقط به طراحی لباس مردانه می پرداخت. و در حدود یک سال بعد به طراحی لباس زنانه پرداخت. او همچنین با تشویق دوست خود، شروع به انجام طراحی های مستقل برای شرکت‌ های دیگر نمود. جورجیو آرمانی در سال 1975 این ایده را عملی کرد و لباس هایی تحت نام خودش طراحی کرد. نهایتا در ماه جولای سال ۱۹۷۵، آرمانی و گالئوتی (Galeotti) به شرکای تجاری هم بدل شده و برند تجاری جورجیو آرمانی اس پی ای (Giorgio Armani S.p.A.) را تاسیس نمودند.

     به این ترتیب جورجیو آرمانی در سال 1979 شروع به تولید برای بازارهای آمریکا کرد. یکی از موفقیت های اصلی او زمانی اتفاق افتاد که یکی از فیلم های مشهور آن دوران، لباس هنر پیشه معروف(ریچارد گیر)را طراحی کرد. جورجیو آرمانی در دنیای مد تنها طراحی است که نامش باعث تضمین فروش یک فیلم می باشد.

    جورجیو آرمانی رفته رفته با شرکت هایی مانند اورآل، برای تولید عطر توافقاتی انجام داد و خطوط جدید دیگری نیز به شرکت اضافه کرد، و همچنین در سال 1981 اولین سری فروشگاه های شعبه های پخش و فروش ارزانتر خود، شلوارهای جین آرمانی، و بازار بزرگ آرمانی را افتتاح کرد.
 با همین روند جورجیو آرمانی در سال 2000 بخش جدید گیریم و ارایشی را به محصولات خود افزود که توسط پت مگراس طرح ریزی می شد.

جورجیو آرمانی


چگونه ست کردن طلا و جواهر مادر و دختر! اگر ایده های جدیدی می خواهید اینجا کلیک کنید.

     امروزه خانه مد آرمانی یک شرکت طراحی مد و لباس ایتالیایی است که بیشتر به خاطر طراحی پوشاک مردانه شناخته شده است. این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل پوشاک، لوازم آرایشی، جواهرات، عطر، لوازم دکور، عینک، ساعت با مارک هایی جورجیو آرمانی، آرمانی اکسچنج، آرمانی کلزیونی، امپوریو آرمانی، آرمانی جینزو آرمانی کاسا می پردازد.
یکی از مهمترین ویژگی های جورجیو آرمانی استفاده از رنگ های سرد در طراحی لباس ها بودند لذا بسیاری بر این باورند که جورجیو آرمانی نقش بسیار مهمی در جاودانه ساختن رنگ خاکستری در دنیای مد داشته است.

     درحال حاضر نیز بیش از 4700 کارمند در 13 نمایندگی تولید آرمانی، در حال کار هستند و تعداد مراکز فروشگاهی این شرکت به بیش از 300 نمایندگی در 26 کشور در سطح دنیا افزایش یافته است.


نظرات  (۲)

به نظر منم خیلی با حاله این آدم و کسایی مثل جورجیو آرمانی
پاسخ:
بله واقعا که نابقه بودن
  • نگار اشجعی
  • سلام برام خیلی جالب بود یکی از پزشکی بشه طراح لباس بعد هم جزء موفق‌ترین‌ها امید وارم  همه انسان‌های قاطع و سازگار باشیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی