مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

ما در وبلاگ طلامگ به زبان بسیار ساده صحبت کرده ایم. شما می توانید هر انچه که راجع به طلا و جواهرات است را در طلامگ بخوانید. مطالب خواندنی به همراه عکس ها در طلامگ علاوه بر این که به اطلاعات ما در مورد طلا و جواهرات اضافه می کند، باعث می شود ایده های خلاقانه ای هم از محتوای این بلاگ به ذهنمان برسد.

پیوندها

 برند بولگاری

یکی از قدیمی ترین برندها : [ بولگاری]

     یکی از قدیمی ترین برند ها که از ابتدا با طراحی و ساخت طلا و جواهر به شروع فعالیت خود پرداخت، برند بولگاری است.  که بعد ها فعالیت خود را در طراحی عینک، ساعت، عطر و ادکلن و ... ادامه داد و طرفداران زیادی پیدا کرد.

   طلامگ در این مقاله می خواهد به چگونگی شروع کسب و کار و موفقیت های برند بولگاری و این که در حال حاضر در کجا و توسط چه کسانی اداره می شود بپردازد. حال باهم نگاهی به زندگی ولگاریس صاحب برند بولگاری می اندازیم با امیدی که ما هم بتوانیم مانند او کسب کارمان را به اوج قدرت برسانیم. با طلامگ همراه باشید.

    برند بولگاری Bvlgari توسط سوتیریو ولگاریس Sotirio Voulgaris در سال 1884 در ایتالیا در زمینه جواهرات شروع به کار کرد و در سال 1905 با کمک دو فرزندش جورجیو و کانستانتینو، کسب و کار خود را گسترده نمود و به سرعت مشهور شد. نام برند مشتقی از نام خانوادگی موسس بولگاری، یعنی آقای ولگاریس است.

جواهرات بولگاری

طلا و جواهرات بولگاری

     طراحی جواهرات بولگاری بسیار متمایز و منحصر به فرد است. در دهه 1970 بسیاری از قطعات گران قیمت بولگاری (مانند گردنبند، دستبند و گوشواره) با طرح های جسورانه و به سبک معماری بودند که پیوندهای طلای بزرگ و سنگین را با فولاد متصل می کردند. بولگاری همچنین با سنگهای رنگی مشهور شده است، به خصوص یاقوت کبود، که آن ها را در قالب های زیبا و خاص سوار می کند. همچنین هر یک ساعت های اصل بولگاری شماره سریال منحصر به فردی دارند که در شرکت ثبت شده است و این مطلب یک امتیازی بود که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفت.

چگونه ست کردن طلا و جواهر مادر و دختر! اگر ایده های جدیدی می خواهید اینجا کلیک کنید.

جواهرات بولگاری

جواهرات بولگاری
جواهرات بولگاری

شروع کسب و کاری به نام بولگاری

      ولگاریس، که در روستای آرومانایی به نام کالاریتس Kalarites متولد شده، کار خود را به عنوان یک جواهرگر در روستای یونان آغاز کرد. اولین فروشگاه او در یونان به نام اپیروس، که هنوز هم دیده می شود، تاسیس شد. ولگاریس در سال 1877 برای رفتن به  کورفو، ناپل را ترک کرد. و در سال 1881 او در نهایت به رم، پایتخت ایتالیا رفت. جایی که در سال 1884 او شرکت خود را تأسیس کرد و دومین فروشگاه خود را به نام ویاسیستینا Via Sistina  باز کرد. 

سرگذشت پبرکاردین نابقه طلا و جواهرات، اینجا کلیک کنید.

     قابل توجه است که ولگاریس بازگشایی دومین فروشگاه جواهرات خود را به همکاری دو پسرش کانستانتینو و جورجیو در سال 1905 شروع کرد، امروزه فروشگاه Via Sistina توسط فروشگاه جلیقه فعلی در ویادیکندوتی Via dei Condotti جایگزین شده است.

     در طول جنگ جهانی دوم، کانستانتینو و همسرش لورا سه زن یهودی را در خانه خود در روم پنهان کردند. و به یهودیان آن دوره بسیار خدمت کردند،  برای اعمال سخاوتمندانه خود، در 31 دسامبر 1945، در میان ملل های مختلف به آنها عنوان (عادلانه) در اورشلیم اهدا شد.

رشد بولگاری

     پس از مرگ جورجیو در سال 1966، پسرش جیانی، این شرکت را به عنوان مدیر اجرایی با پسر عموی خود، مارینا رهبری کرد. جیانی، رئیس و مدیرعامل بولگاری در اوایل دهه ی 1970، بین المللی کردن این شرکت را با افتتاح فروشگاههای نیویورک، ژنو، مونت کارلو و پاریس شروع کرد. جیانی سرپرستی کامل این شرکت را انجام داد، اما با دیدن یک کسب و کار جدید و با تمرکز بر طراحی محصولات دیگر، مسیر کسب کار خود را تغییر داد و در سال 1985، جیانی به عنوان مدیرعامل استعفا داد و در سال 1987، پس از فروش یک سوم سهام خود در شرکت به برادران نیکولا و پائولو، از کسب و کار خانوادگی خودداری کرد.

     پائولو و نیکولا به عنوان سرپرست و معاون رئیس شرکت و برادرزاده آن ها فرانچسکو ترپانی به عنوان مدیرعامل شناخته شدند. هدف ترپانی برای تعدیل این شرکت در اوایل دهه 1990 با انتشار عطر بولگاری آغاز شد. او قصد داشت تحت مالکیت خود شرکت خود را به عنوان یک نام تجاری لوکس شناخته شده در سراسر جهان تاسیس کند.

     در سال 1995، این شرکت در Borsa Italiana ثبت شده است.  این شرکت بین سال های 1997 تا 2003 رشد درآمد 150٪ را تجربه کرده است و به اوج شهرت و درآمد خود رسید.

     در6  مارس 2011 گروه لوکس فرانسوی LVMH اعلام کرد که حاضر به خرید درصدی از شرکت بولگاری است، تحت این معامله، خانواده بولگاری 50.4 درصد سهام خود را به گروه لوس LVMH فروخت، و گروه لوکس دومین سهامدار خانواده بولگاری شناخته شد. در نتیجه این خرید و فروش، حجم زیادی از ساعت های لوکس و گردنبند های الماس نیز با نام بولگاری روانه بازار شد.

شرکت بولگاری در حال حاضر

     در ماه ژانویه 2017، بولگاری بزرگترین کارخانه جواهرات در اروپا در والنزا را افتتاح کرد.  تسهیلات این شرکت، مساحت 14000 متر مربع را شامل می شود که شامل دو ساختمان اصلی است.  این شرکت بزرگ بر روی خانه یکی از قدیمی ترین زرگران در والنزا به نام فرانچسکو کارامورا، ساخته شده است.  ساختمان ها به دنبال یک مدل رومی ساخته شده اند، و یک حیاط در وسط ساختمان ها ساخته شده است.

    با طلامگ همراه باشید.

نظرات  (۱)

برند بوگلاری یک برند اصیل ایتالیایی هست واقعا در ایتالیا اصالت را می شود به راحتی لمس کرد من خیلی طلا و جواهرات ایتالیایی را دوست دارم و پرپا قرص طرفدار این هنر زیبای ایتالیلیی هستم و همیشه آرزو دارم از جواهرات قیمتی این کشور استفاده کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی