مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

ما در وبلاگ طلامگ به زبان بسیار ساده صحبت کرده ایم. شما می توانید هر انچه که راجع به طلا و جواهرات است را در طلامگ بخوانید. مطالب خواندنی به همراه عکس ها در طلامگ علاوه بر این که به اطلاعات ما در مورد طلا و جواهرات اضافه می کند، باعث می شود ایده های خلاقانه ای هم از محتوای این بلاگ به ذهنمان برسد.

پیوندها

بهترین و مناسب ترین گوشواره برای مدل صورت شما


      گوشواره مهمترین چیز در ترکیب صورت و تیپ شما است، زیرا شما هرچقدر هم در یک مهمانی آرایش مناسبی داشته باشید و یا تیپ فوق العاده ای بزنید، اگر گوشواره یتان به صورت شما نیاید همه چیز را به هم می ریزد. به خاطر همین در طلا فروشی ها آینه ای می گذارند تا شما در انتخاب گوشواره ای که می خواهید بخرید نهایت دقت را داشته باشید. اگر می خواهید برای خودتان یا برای هدیه به دوستانتان یا همسرتان گوشواره تهیه کنید، بهتر است مطالب زیر را بخوانید تا بدانید بهترین گوشواره برای مدل صورت عزیزانتان چیست و خریدی حرفه ای داشته باشید.


گوشواره برای صورت قلبی


     شما تا به حال می دانستید مدل صورتتان چگونه است؟ و چه مدل گوشواره ای بیشتر مناسب مدل صورت شما است؟ جزء افراد دلنشین با صورت های گردو قلبی هستید یا اینکه در دسته ی افراد جسور و جذاب، با صورت های کشیده و بیضی قرار دارید اگر جزء این دو گروه نیستید پس حتمن در گروه افراد خاص و با نمک با مدل صورت مربعی و مسطتیلی هستید. کمی در آینه خودتان را نگاه کنید و بعد مطالب زیر را با دقت بخوانید.

        در ادامه هم نوع صورت خود را بشناسید و هم با مدل گوشواره ای که در خور با مدل صورت شماست، آشنا شوید.

  • آیا شما صورت گردی دارید؟

      باید به شما بگویم اگر صورت شما در قسمت گونه ها تا چانه عریض باشد نوع صورت شما گرد است.

گوشواره برای صورت گرد

چگونه ست کردن طلا و جواهر مادر و دختر! اگر ایده های جدیدی می خواهید اینجا کلیک کنید.

بهترین مدل گوشواره برای صورت های گرد

     در این صورت بهتر است از گوشواره‌ های بلند، که گردی صورتتان را کمتر نشان می دهد، استفاده کنید. گوشواره‌ های اشکی بلند و گوشواره‌ های لوستر شکل بهترین گوشواره برای صورت‌ های گرد است. گوشواره‌ های بلند با اشکال هندسی ناموزون نیز می‌تواند گزینه مناسبى برای صورت‌ های گرد باشد. استفاده از گوشواره‌ های کوچک مانند گوشواره‌ های میخی، گوشواره‌ های توپی شکل و گرد برای صور‌ت‌ های گرد اصلاً مناسب نیست، گوشواره‌ های حلقه‌ای گرد نیز برای چنین صورت‌ هایی توصیه نمی شود.

از طلا و جواهرات خود چگونه مراقبت کنید

گوشواره برای صورت گرد

  • آیا شما صورت کشیده ای دارید؟

     اگر صورت استخوانی دارید، فاصله بین چشم و بینیتان از بقیه افراد بیشتر است و یا بینی شما کشیده است، نوع صورت شما کشیده است.

گوشواره برای صورت کشیده

بهترین مدل گوشواره برای صورت های کشیده

     در این صورت بهتر است گوشواره‌ های میخی و گوشواره‌ های دکمه‌ای را انتخاب کنید، زیرا توجه را از کشیدگی صورت دور می‌کند. گوشواره های گرد نیز معمولاً جلوه خوبی به صورت‌ های کشیده می‌دهد.  اغلب از گوشواره‌ های لوستر شکل برای صورت‌ های کشیده استفاده می‌کنند البته به شرط اینکه عرض گوشواره از درازای آن بیشتر باشد. گوشواره های بلند چند لایه ای نیز می‌تواند برای صورت‌ های کشیده مناسب باشد.

جواهراتی که از شیر مادر ساخته شده است! اینجا کلیک کنید.

گوشواره برای صورت کشیده

  • آیا شما صورت قلبی دارید؟

     اگر پیشانی شما عریض تر از چانه و صورت از نیمه به پایین شبیه به قلب باشد بنابراین صورتتان از نوع قلبی است.

گوشواره برای صورت قلبی

بهترین مدل گوشواره برای صورت های قلبی

     در این صورت بهتر است گوشواره ای که در بالا نازک و در پایین پهن باشد را استفاده کنید. مانند گوشواره‌ های مثلثی معکوس یا گوشواره‌ های اشکی. گوشواره‌ های حلقه ای گرد معمولاً برای اینگونه صورت‌ ها مناسب نیستند، اما گوشواره‌ های بیضی شکل می تواند خوب باشد.

گوشواره برای صورت قلبی

  • آیا شما صورت مربع شکلی دارید؟

     اگر طول پیشانی و فک در یک اندازه باشد نوع صورت شما مربعی است.

گوشواره برای صورت مربعی

بهترین مدل گوشواره برای صورت مربعی

     در این صورت‌ گوشواره‌ هایی مناسب است که توجه را از چانه دور کند، مانند گوشواره دایره‌ ای شکل. در این صورت‌ ها نباید از گوشواره‌ های مربعی شکل در هر سایز و اندازه‌ ای استفاده کنید.

گوشواره برای صورت مربعی

  • آیا شما صورت مسطتیل شکلی داری؟

     اگر پیشانی پهن و چانه عریض باشد صورتتان از نوع مستطیلی است.

گوشواره برای صورت مسطتیلی

بهترین مدل گوشواره برای صورت مستطیلی

     در این صورت بهتر است، گوشواره‌ هایی که عرض‌ شان بیشتر از طول آنهاست و یا گوشواره های گرد را انتخاب کنید، از انتخاب گوشواره هایی با زاویه اشکی، حلقه‌ای و گوشواره هایی بیضی با لبه‌ های منحنی بپرهیزید. توجه داشته باشید که اگر صورت مستطیلی شکل و موهای بلندی دارید گوشواره اشکی نباید از چانه تان بلند‌تر یا عریض تر باشد.

 گوشواره برای صورت مسطتیلی

  • آیا شما صورت بیضی شکلی دارید؟

     اگرهم پیشانیتان انحنا داشته باشد و هم چانه یتان شما دارای صورت بیضی هستید.

گوشواره برای صورت بیضی

بهترین مدل گوشواره برای صورت بیضی

     در این صورت خیلی خوش شانس هستید. صورت های بیضی بهترین نوع صورت است زیرا می توانند گوشواره در هر شکلی استفاده کنند. البته گوشواره های مثلثی شکل و دکمه ای بهترین نوع برای این شکل صورت هاست.

   قطعا تا به حال متوجه این شده ایید که چرا برخی گوشواره ها شما را جذاب تر می کند ولی برخی از مدل ها چهره شما را مانند همیشه زیبا نمی کند، دلیلش کاملا بر می گردد به مدل گوشواره  و مدل صورت شما، هر مدل گوشواره ای را به گوش خود نیندازید و با دقت گوشواره های خودرا خریداری کنید. گوشواره ای را تهیه کنید که به صورت شما بیاید و زیبایی شما را چندین برابر کند.

     امیدوارم با خواندن مطالب بالا بتوانید بهترین گوشواره را برای خودتان و عزیزانتان انتخاب کنید.

نظرات  (۲)

من فکر میکنم آدم اگه طلا نداشته باشه مهم نیست ولی گوشواره خیلی برای یه خانوم مهمه،مخصوصا اگر این توضیحات رو درنظر بگیره عالی میشه .
پاسخ:
سلام
ممنون از اینکه نظرتون رو گفتین
بله قطعا همینطور هست چرا که گوشواره یکی از زینت هایی است که کاملا مشخص و تو چشم است. همچنین در بسیاری از اکسسوری ها گوشواره زیبایی خاصی به تیپ و استایل ما می دهد و علاوه بر این با یک جفت گوشواره ای که به ما بیاد می شه که تیپمون رو از همه متمایز کنیم.
حتی اگه کسی اهل طلاجات نباشه ولی بهتره که یک جفت گوشواره داشته باشه که به فرم چهرش بیاد تا بتونه اونو همیشه به گوشش بندازه.
  • خرید گوشواره
  • خرید گوشواره های 2019 از سایت فروشگاهی آمازون آمریکا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی