مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

ما در وبلاگ طلامگ به زبان بسیار ساده صحبت کرده ایم. شما می توانید هر انچه که راجع به طلا و جواهرات است را در طلامگ بخوانید. مطالب خواندنی به همراه عکس ها در طلامگ علاوه بر این که به اطلاعات ما در مورد طلا و جواهرات اضافه می کند، باعث می شود ایده های خلاقانه ای هم از محتوای این بلاگ به ذهنمان برسد.

پیوندها

گوشواره بلند و کشیده بخشی از جذابیت در مصنوعات طلا

معرفی 20 مدل از زیباترین گوشواره‌های بلند و کشیده.

گوشواره‌های کشیده و بلند خیلی زیبا و در مدل‌های گوناگونی در ویترین طلا فروشی‌ها دیده می‌شوند، هر بیننده‌ای دوست دارد حداقل یک بار هم آن‌ها را امتحان کند، از آنجایی که ما به یک خرید آگاهانه اعتقاد داریم، باید بدانیم چه مدل گوشواره‌ای به ما می‌آید و چگونه می‌توانیم یک خرید عالی داشته باشیم که ما را در زمره‌ی افراد با‌سلیقه قرار دهد، رعایت دو چیز هنگام خرید گوشواره‌های بلند و کشیده الزامی‌ست یکی اینکه این گوشواره‌ها را باید مانند دستبند یا انگشتر با رنگ یا مدل لباس ست کنیم یا اینکه گوشواره‌های بلند و کشیده را معمولا با فرم صورت یا بلندی موها هماهنگ می‌کنند. قبل از هر خریدی ما باید بدانیم فرم صورتمان چگونه است و  به چه مدل‌هایی علاقه داریم،  آیا می‌توانیم مدل موی خود را با نوع گوشواره‌ای که می‌خریم ست کنیم یا نه؟ با داشتن این اطلاعات می‌توانیم خرید خوب و دلچسبی داشته باشیم، گوشواره‌های بلند و کشیده در انواع و مدل‌های بیشماری هستند که می‌توانیم از آنها بنا به سلیقه‌ای که داریم استفاده کنیم.

گوشواره‌های بلند وکشیده به کدام فرم صورت می‌آید؟

مدل گوشواره‌ی بلند و کشیده که بلندای آن بیشتر از عرضش باشد  به صورت‌های گرد (roundface) می‌آید، کمی صورت را کشیده‌تر کرده وجذابیت را در فرم صورت بالا‌تر می‌برد و زیبایی خاصی را به صورت شخصی که صورتش گرد است می‌نشاند. اگر رنگ پوست سفید باشد می‌توان از طلاهای رنگی یا همان طلای زرد معروف با سنگ‌های ریز فیروزه‌ای یا یاقوتی ویا سنگ‌های تیره استفاده کرد، برای پوست‌های تیره می‌توان از طلای سفید یا نقره با سنگ‌های جواهر نشان والماس گونه استفاده کرد، برای صورت‌های گرد از گوشواره‌های بلند وکشیده استفاده می‌شود.

افرادی که گوشواره‌ی بلند به گوش می‌اندازند چگونه شخصیتی دارند؟

افرادی که گوشواره‌های کشیده و بلند استفاده می‌کنند اگر از روی آگاهی باشد معمولا دارای صورت‌های گردی هستند. صورت گرد به قرص ماه یا صورت کودکانه تشبیه می‌شود این گونه افراد خیلی مهربان و دست و دلباز هستند وباید قدر خود را بدانند، و مراقب باشند که مورد سوء استفاده‌ی دیگران قرارنگیرند. گوشواره‌های بلند و کشیده کمی پهنای صورت این افراد را کشیده‌تر نشان می‌دهد، واعتماد به‌نفسشان را زیادتر می‌کند و صورت کودکانه‌ی این افراد را اصلاح می‌نماید.

گوشواره‌های بلند و کشیده به چه مدل موهایی می‌آید؟

هر کدام از ما موهایمان بلند است یا کوتاه که بنا به شخصیت‌مان از داشتن مدل موی بلند یا کوتاه لذت می‌بریم، اگر دوست داریم موهایمان را بلند کنیم وبه صورت باز در اطرافمان بریزیم، باید از گوشواره‌های بلندی استفاده کنیم که در لابه‌لای موه‌ها گم نشود وزیبایی گوشواره‌هم دیده شود ولی اگر موه‌هایمان کوتاه است یا آن را جمع می‌کنیم از گوشواره‌های متنوع تری می‌توانیم استفاده کنیم. می‌توانیم ست گوشواره‌ی بلند و کشیده را همراه با گردنبندش استفاده نماییم.

آیا زیبایی گوشواره‌های بلند وکشیده همراه با گردنبند ست را حس کرده‌اید؟

در بیشتر موارد گوشواره‌های بلند را با گردنبند ست آن می‌سازند واین خود خیلی زیبا و منحصر به فرد است زیرا قشنگی و مدل گوشواره‌های بلند را بهتر نمایان می‌کند، می‌توانیم از این مدل ست‌ها به صورت تنها استفاده کنیم یعنی هم‌زمان از زیورآلات دیگری استفاده نکنیم، اگر ست گوشواره و گردنبندمان سنگ‌دار بود رنگ آن را با لباسی که به تن داریم ست کنیم چه می‌شود، دیگر نمی‌شود آن را توصیف کرد. تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید کشورهای مختلف از چه نوع گوشواره‌هایی استفاده می‌کنند.

بانوان چه کشور‌هایی از گوشواره‌های بلند و کشیده استفاده می‌کنند؟

گوشواره‌های بلند و کشیده در همه جای دنیا محبوبیت بی‌نظیری دارند، بانوانی که برای مهمانی‌های خود به دنبال مصنوعات طلا هستند حتما در جعبه‌ی جواهرات خود یکی دو مدل از این گوشواره‌های بلند و کشیده را دارند. در کشورهای اروپایی هم مانند جوامع دیگرگوشواره‌های بلند و کشیده ساخته می‌شود وآنها هم مطابق مدل وسلیقه‌شان استفاده می‌کنند، آنها بیشتر از جواهرات ظریف با طلا یا نقره استفاده می‌کنند، در حالی که زیبایی خاصی دارد کم وزن هم هست این برای کشیده نشدن گوش بسیار مفید است. معمولا کشور‌های اروپایی از طلای ساخته‌شده با عیار پایین‌تر یعنی عیار 14 استفاده می‌کنند. مجموعه‌‌ی بوچلاتی جواهراتی بی‌نظیر از گوشواره‌های بلند و کشیده به نمایش گذاشته است.


 

در کشور‌های عربی معمولا از طلا با زردی بالاتری و وزن بیشتری استفاده می‌شود در این کشور‌ها از گوشواره‌های بلند وکشیده‌ی سنگین‌تری استفاده می‌کنند، این گوشواره‌های بلند وکشیده دارای طرح‌های اشکی یا لوستری که همان چلچراغی است.‌ در کشور‌های عربی از طلای ساخته شده با عیار بالاتر یعنی عیار24 استفاده می‌کنند.

گوشواره‌های بلند و کشیده را از چه سایت‌هایی می‌توان خرید کرد؟

در اینترنت که بگردیم سایت‌های زیادی هستند که از مصنوعات مختلف طلا برای فروش دارند ومعتبر نیز هستند. گوشواره‌های بلند وکشیده هم خریداران زیادی دارند برای همین تبلیغات زیادی در مورد این مدل گوشواره‌های بلند و کشیده در سایت‌های گوناگون می‌بینیم. که چند موردی را به شما معرفی می‌کنیم. سایت معروف دیجی‌زرگر یک سایت معروف است که انواع مختلف مصنوعات طلا و گوشواره‌های متنوع به خصوص گوشواره‌های بلند وکشیده را به نمایش گذاشته‌اند، علاوه بر آن سایت پر فروش ساعت‌چی نیز ارائه دهنده‌ی طلا و جواهرات زیبا الخصوص گوشواره‌های بلند می‌باشد.

سخن پایانی

گوشواره در انواع مختلف برای مهمانی‌های زنانه بی‌نظیر است این جذابیت وقتی کامل می‌شود که بدانیم چه نوع گوشواره‌ای به فرم صورتمان می‌آید، و از گوشواره‌های بلند و کشیده چگونه استفاده کنیم. موهای خود را به تناسب این گوشواره‌ها چگونه درست کنیم تا مدل وزیبایی این گوشواره‌ها را نشان دهیم. در آخر برای شما چند نمونه از عکس‌های این گوشواره‌های بلند و کشیده را به نمایش می‌گذاریم.

 

نظرات  (۳)

سلام گوشواره ها ی بلند خیلی زیبا و قشنگ هستند ولی ما که روسری سرمان میکنیم گوشواره خیلی هم خوب نیست یا به روسری گیر می‌کند و در این حالت یا روسری پاره می‌شود یا خود گوشواره کنده می‌شود و گم می‌شود و اصلا دیده نمی‌شود از زیر روسری. ولی کارتون سرگرم کننده و خوب بود.

این گوشواره های بلندی که عکس شان هست خیلی زیبا هستند به نظر من گوشواره بلند حتماباید جواهر یا مورواریدی باشد.

  • مهناز کرد بچه
  • گوشواره یکی از مصنوعات زیبایی است که در مهمانی های خانگی و دورهمی خانمها نمی شود به جای آن از زیورآلات دیگری استفاده کرد جایگاه گوشواره ویژه است، باید بدانیم که چه گوشواره ای به ما میآید و از آن استفاده کنیم شما در مورد یک نوع گوشواره صحبت کرده اید آیا گوشواره هایی که به صورت های مختلف میآید را معرفی می کنید تا این نوشته کامل تر شود؟

    پاسخ:
    بله حتما در مورد انواع گوشواره ها و چه گوشواره ای به کدام صورت می آید صحبت می کنیم تا اون موقع خیلی از بلاگ ها در این مورد نوشته اند می توانید از آنها استفاده کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی