مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

ما در وبلاگ طلامگ به زبان بسیار ساده صحبت کرده ایم. شما می توانید هر انچه که راجع به طلا و جواهرات است را در طلامگ بخوانید. مطالب خواندنی به همراه عکس ها در طلامگ علاوه بر این که به اطلاعات ما در مورد طلا و جواهرات اضافه می کند، باعث می شود ایده های خلاقانه ای هم از محتوای این بلاگ به ذهنمان برسد.

پیوندها

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

آیا برند کارتیه(cartier) را می‌شناسید.

قبل از اینکه بخواهم در مورد این برند اطلاعات کسب کنم و در این مقاله جای دهم فکر می‌کردم که نام کارتیه ( صحیح آن کارتیر است. ) فقط به دستبند و زنجیر و سرویس‌هایی که از حلقه‌های در هم رفته ساخته شده تعلق دارد، که در بازار به صورت ریزبافت و درشت بافت دیده بودم در صورتی که این باور غلط ازآب درآمد. نه تنها این نوع زنجیرها به کارتیه معروف است بلکه نام کارتیه متعلق به یک کمپانی بزرگ و بین‌المللی است که در آنجا همه کس دست به دست هم داده‌اند تا هر چیزی را به بهترین نحوخلق کنند. در این نوشته در مورد تاریخچه این برند و گران‌بهایی آن و نوع مشتریانی که از این برند استفاده می‌کنند، چگونگی تشخیص این برند از تقلبی خودش وهچنبن معرفی سفیرآخرین گالری که حس ششم نام گرفته صحبت می‌کنیم.

زنجیرکارتیه

نام کارتیه متعلق به یک شرکت بزرگ طراحی، تولید، توزیع و فروش جواهرات و ساعت می‌باشد، دفتر مرکزی آن، در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد. شرکت کارتیه در سال 1847 توسط لویی کارتیه تأسیس شد. و نزدیک به هجده سال در اختیار این خانواده بود تا اینکه توسط شرکت سوئیسی ریشمون (Richemont) خریداری شد، در حال حاضر کارتیه یک شرکت تابعه متعلق به شرکت ریشمون است.
در این سالها برند کارتیه لقب جواهرپادشاهان را از طرف پرنس‌های والس گرفت و همین‌طور در سال 1904 امتیاز ساخت جواهرات سلطنتی انگلیس را از پادشاه ادوارد ششم دریافت کرد. بد نیست در مورد تاریخچه این برند بسیار معروف که در جهان همتا ندارد بدانیم.