مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

هر آنـــــــــــــــــچه که راجع به "طلا و جواهرات" باید بدانیـــد

مجله طلا و جواهرات

ما در وبلاگ طلامگ به زبان بسیار ساده صحبت کرده ایم. شما می توانید هر انچه که راجع به طلا و جواهرات است را در طلامگ بخوانید. مطالب خواندنی به همراه عکس ها در طلامگ علاوه بر این که به اطلاعات ما در مورد طلا و جواهرات اضافه می کند، باعث می شود ایده های خلاقانه ای هم از محتوای این بلاگ به ذهنمان برسد.

پیوندها

هنرنمایی برند ورساچه در طلا و جواهرات

این بار در طلامگ آمده‌ایم تا در مورد برند ورساچه vesace صحبت کنیم،  برند ورساچه بیشتر مربوط به مُد لباس، اُدکلن و شال و هر چیزی که پوشیدنی است در ابتدا از اینکه در مورد این برند صحبت کنیم پشیمان شدم ولی بعد دیدیم که از روی طرح این برند معروف مصنوعات گونا گونی از طلا و جواهرات، نقره و حتی فلزّاتی که کمتر ارزش دارند ساخته شده است نه تنها برروی طلا و جواهرات بلکه بر روی هرکالایی مثل شال، روسری، انواع پوشیدنی‌ها، فرش‎ها و قالیچه‌ها و ظروف و وسایل آشپزخانه می‌توان طرح ورساچه را دید. با اینکه برند ورساچه تنها  مربوط به طلا و جواهرات نیست ولی جواهراتش هم مانند لباسهایش بی‌نظیر و معروف در جهان است. در این فصل می‌خواهیم برایتان درمورد اینکه برند ورساچه چیست؟ وطرح آن از کجا آمده؟ و چه شد؟ که برای مردم این طرح بزرگ شده و مبدّل به یک طرح ملّی گردیده است؟ و همین طور چه شد؟ که به طرحی بر روی طلا و جواهرات و زیوآلات بدل گردید. در طلامگ با ما همراه باشید تا به بررسی همه‌ی این چالش‌ها بپردازیم.

انگشتر ورساچه در هنرنمایی برند ورساچه در طلا و جواهرات

آیا تاریخچه برند ورساچه می‌دانید؟

جیانی ورساچه در1946 میلادی به دنیا آمد پدرش یک فروشنده بود و مادرش طراحی و دوخت لباس را انجام می‌داد به همین دلیل خیلی زود علاقه‌ی جیانی در مورد طراحی و دوخت روشن شد و خیلی زود این حرفه را یاد گرفت تا اینکه در سن هجده سالگی چند لباسی را که خود طراحی کرده بود در مزون مادرش به فروش رسانید واین شد آغاز کار، در سال 1986 به دلیل خلاقیت در هنرطراحی لباس لقب شوالیه‌ی هنر را از رئیس جمهور وقت گرفت. در سال 1990 اوج کار برند ورساچه بود. از آنجایی که ورساچه پا را فراتر از دنیای مّد نهاده بود بیشتر مشتریان او خاص بودند کم کم ساخت جواهراتی با طرح این برند را وارد کار خود کرد ولی همچنان مشتریان او کسانی بودند که شهامت متفاوت بودن را داشتند و بیشتر موسیقی‌دانان و خانواده‌های سلطنتی معروف بودند، او در سال‌های 1996 با دوخت لباس‌های خاص وخارق العاده به اوج قدرت رسید ولی در سال 1997 به ضرب گلوله‌ای روبروی منزل خود کشته شد، و بعد از آن خواهرش دوناتلا کار اورا ادامه داد. کم کم مدیران و عوامل این برند معروف کار خود را توسعه دادند ودر حال حاضر در تولید انواع ادکلن‌ها و طراحی دکورداخلی اتومبیل‌ها و تولید طلا و جواهرات مشغولند. و امروزه این مجموعه‌ی بزرگ ورساچه توسط خواهر و خواهرزاده‌ی جیانا ورساچه اداره می‌شود.

انگشتر مردانه ورساچه هنرنمایی برند ورساچه در طلا و جواهرات

آیا داستان لوگوی ورساچه را می‌دانید؟

از آنجایی که جیانا ورساچه عاشق استوره‌های قدیمی یونانی بوده است از مدوسا medusa به عنوان لوگوی ورساچه استفاده کرده ببینیم مدوسا کیست؟ مدوسا یکی از استوره‌های یونان است، مدوسا دختری زیبا رو با نگاهی نافذ بوده است که خدایان او را تنبیه کرده و چهره‌ی اورا زشت کرده‌اند و روی سرش به جای مو چند مار خطرناک بیرون آمده‌اند، و هرکس به چشمان او خیره می‌شد عاقبتش چیزی جز سنگ شدن نبود، البته جیانا کمی خوش سلیقه‌گی از خود نشان داده و چهره‌ی مدوسا را قبل از تنبیه شدنش به عنوان لوگوی خود انتخاب کرده است، برای همین است که نگاه  کردن به لوگوی ورساچه چیزی شبیه سحر و جادو را به یادمان می‌آورد و کمی مرموز می‌نمایاند و این خود باعث معروفیّت این لوگو شده است. و پلاک طلای مدوسا هم مشهور است و هم  معرف برند ورساچه.

لوگوی ورساچه بر روی طلا در هنرنمایی برند ورساچه در طلا وجواهر

ورساچه در مورد جواهرات خود چه می‌گوید؟

مدیران شرکت ورساچه اعتقاد دارند که  مردم یا جواهراتشان را دوست دارند واز آن استقبال می‌کنند ویا از جواهراتشان متنفرند در بین مردم حدوسطی وجود ندارد، آنها می‌گویند ما هر چیزی را که ساخته‌ایم خیلی با دیگر جواهرات فرق می‌کند و چیزی فراترازفکر عمل کرده‌ایم. جواهرات ورساچه در حالی که ظریف هستند پرزرق و برق و درشت به نظر می‌رسند.

البته در اینکه برند ورساچه در نوع خود تک بوده و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است هیچ شکی نیست ولی وقتی می‌توانید جزء مشتریان ورساچه قرار بگیرید باید جرأت تک بودن و متمایز بودن از دیگران را داشته باشد. هر برندی برای خود ویژه‌گی‌های خاصی دارد و می‌توان گفت ویژه‌گی برند ورساچه همین خاص بودن طلا و جواهرات است.

گردنبند ورساچه در هنرنمایی برند ورساچه در طلا و جواهرات

آیا جواهرات ورساچه را می‌شناسید؟

جواهرات ورساچه نمادی از یک جواهر با ظرافت زنانه است که خیلی خاص برگرفته از لوگوی ورساچه یا همان مدوسا است و در برابر برندهای رقیب جواهرات و زیورآلات بدل هم مانند طراحی‌های لباس نیز حرف اول را می‌زنند، گردنبند طلای زرد ورساچ که یکی از معروف‌ترین کاری‌های این برند است و در واقع این پلاک طلای زرد همان لوگوی ورساچه است که در وسط تندیس مدوسا آن اسطوره‌ی یونانی قرار دارد و دور آن آرمی است که ما را به یاد درخشش خورشید می‌اندازد. از این نماد هم گردنیند‌ آن ساخته شده است هم از مصنوعات طلا‌ی دیگر مانند گوشواره و انگشتر و دستبند، در مجموعه‌های ورساچه ما نیم‌ست‌ها و ست‌های زیادی از این لوگوی معروف می‌بینیم. قابل ذکر است این گردنبند طلای زرد معروف از طلای 18 عیلر ساخته شده است و در نگاه اول خریدار ان می‌شوید.

'گردنبند با آرم ورساچه اصل جواهرات برند ورساچه

و کلام آخر

آنقدر آرم و لوگوی برند ورساچه مشهور شده است که همه جا این آرم را می‌شناسند وبرایشان محبوب است و روی هر چیزی که فکرش را بکنید از این آرم استفاده شده روی انواع پوشیدنی‌ها، کیف و کفش، انواع چوب و مبلمان، طلا وجواهرات، فرش و هرچیز دیگری که سازنده‌ی آن بخواهد سلیقه خود را نشان دهد از طرح ورساچه استفاده می‌کند. این آرم به مظهری از زیبایی و شیک بودن تبدیل شده است. به عقیده‌ی من خود ورساچه هم وارد ساخت طلا و جواهرات شد تا آرم یا همان لوگوی خود را به دنیا بشناساند و محبوب بگرداند.

هر شرکت یا تولیدی که بخواهد حرفی از سلیقه زده باشد، ازآرم ورساچه استفاده می‌کند.

گوشواره ورساچه در هنرنمایی برند ورساچه در طلا و جواهرات

گوشواره میخی ورساچه در هنرنمایی برند ورساچه در طلا و جواهرات

گردنبند ظریف ورساچه در هنرنمایی برند ورساچه در طلا و جواهرات

همان‍طور که در دوعکس زیر می‌بینید این برند را افراد خاصی می‌پسندند واستفاده می‌کنند، از گلسر تا گرنبند و قطعه طلاهای دیگر

جواهرات ورساچه در هنرنمایی برند ورساچه در طلا و جواهرات

جواهرات ورساچه در هنرنمایی برند ورساچه در طلا و جواهرات

گردنبند ورساچه در هنر نمایی برند ورساچه در طلا و جواهرات

دستبند ورساچه در هنرنمایی ورساچه در طلا و جواهرات

دستبند ظریف ورساچه  در هنر نمایی ورساچه در طلا و جواهرات

گوشواره طلا طرحی از لوگوی ورساچه

در طلامگ بیشتر بخوانید:

اصول ست کردن زیورآلات با لباس

گوشواره‌ی بلند و کشیده بخشی از جذابیت در مصنوعات طلا

آیا برند کارتیر را می‌شناسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی